Misja CX Poland

Misją CX Poland jest wspieranie przedsiębiorców przez dostarczanie niezawodnych łożysk, piastów i innych podzespołów, by mogli rozwijać swoje firmy, nie martwiąc się o przestoje w pracy. Wiemy, że nieplanowane przerwy w pracy mogą być bardzo kosztowne. W naszej działalności skupiamy się na dostarczaniu podzespołów o sprawdzonej jakości, które pozwalają na niczym niezakłóconą pracę w przedsiębiorstwach naszych klientów.

Niemal 30 lat w branży łożysk uczyniło z CX Poland niekwestionowanego specjalistę. Niezliczone projekty i kontrakty zrealizowane dla kontrahentów ze zróżnicowanych branż sprawiło, że łożyska nie mają dla nas tajemnic. Od dawna zajmujemy się czymś o wiele bardziej odpowiedzialnym, niż tylko dostarczaniem łożysk. Umiemy zoptymalizować procesy i koszty naszych klientów przez dobranie produktu idealnego dla konkretnej sytuacji. Wiemy, że od małych elementów mogą zależeć wielkie procesy, dlatego patrzymy na łożyska jako ważny element dla większego systemu.

CX Poland to marka, która od 25 lat wyznacza trendy na rynkach europejskich. Bardzo ważne są dla nas partnerskie relacje w biznesie z poszanowaniem różnorodności kultury biznesowej w innych krajach. Podchodzimy z szacunkiem i ciekawością do obyczajów naszych partnerów z różnych stron świata. Głęboko wierzymy, że prowadzenie międzynarodowego biznesu to sposób na lepsze zrozumienie świata, w którym żyjemy. Szacunek do różnych tradycji jest wpisany w DNA CX Poland – naszą małą ojczyzną jest Łódź – miasto czterech kultur.

W CX Poland wierzymy, że wysoka kultura prowadzenia biznesu, zarówno na poziomie pozyskiwania nowych klientów, jak i zdobywania nowych kontraktów, jest najlepszym sposobem na długoterminowe relacje. Traktujemy biznes jak maraton, nie sprint. Zaufanie klientów jest dla nas priorytetem.