CX Poland to pochodząca z Łodzi firma o ponad dwudziestoletnim doświadczeniu w branży łożysk. Nasza marka jest rozpoznawalna w całej Europie ze względu na szeroki zakres oferowanych produktów zawartych w legendarnym katalogu CX. Dostarczamy produkty o zróżnicowanych parametrach. Dostosowujemy odpowiednie podzespoły nawet do bardzo wymagających środowisk i specyfikacji.
CX - odpowiedzialność na najwyższym poziomie
Nasi klienci to zarówno stosunkowo małe, rodzinne firmy, jak i korporacje o ugruntowanej pozycji na rynku. Umiemy pracować z dużymi graczami, lubimy walczyć o wymagające przetargi i kontrakty. Stale podnosimy sobie poprzeczkę.
Dbamy o partnerskie relacje z naszymi klientami. W CX szczególne znaczenie ma dla nas odpowiedzialność. Nasi kontrahenci mogą liczyć na nasze wsparcie posprzedażowe — to dla nas kwestia zasad.
”CX Poland to marka, o której rozwoju myślimy w perspektywie nie miesięcy, a dekad. Ta postawa wymaga nie tylko inwestycji w nowe technologie, ale też konsekwentnego podnoszenia standardów wewnątrz organizacji. Dzięki temu CX nie tylko wrócił do gry, ale też ma ambicję stać się jej liderem”.
Łukasz Kubicki CEO CX Poland
CX Poland oferuje produkty o wyjątkowo korzystnym stosunku ceny do jakości. Wykorzystujemy ekspercką wiedzę naszych specjalistów, by dopasować parametry komponentów do wymagań środowiska. Dzięki temu niejednokrotnie pomagaliśmy klientom w optymalizacji kosztów lub wydajności procesów.
Jakość CX POLAND
Zdajemy sobie sprawę, jak ważna dla naszych klientów jest odpowiednia jakość podzespołów. Od trwałości stosunkowo małego elementu niejednokrotnie zależy prawidłowe funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa. Łożyska i inne produkty CX Poland są sprawdzane w naszym laboratorium w Łodzi oraz w laboratorium zewnętrznym. Jakości naszych produktów możesz zaufać.
Fabryki, w których produkujemy łożyska CX i inne nasze produkty, przechodzą przez drobiazgowy proces kwalifikacji. Przechodzą też przez kontrole jakości przeprowadzane osobiście przez naszych pracowników.
W świecie, w którym płynność łańcuchów dostaw jest ważniejsza niż kiedykolwiek, CX dostarcza zamówienia w niektórych przypadkach niemal dwukrotnie szybciej od konkurencji. Nasz dział logistyki stale monitoruje cały proces, na bieżąco informujemy też o statusie przesyłki.
Nasze podejście do relacji biznesowych
Stawiamy na jak najlepsze zrozumienie środowiska pracy naszych klientów. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaproponować rozwiązania idealnie dostosowane do potrzeb naszych kontrahentów. Nasze doświadczenie wykorzystujemy na co dzień, by — dzięki zastosowaniu odpowiedniego produktu — zmniejszać koszty, zwiększać wydajność, podnosić zyski naszych klientów.
”W CX Poland wyjątkowo dumni jesteśmy z wieloletnich relacji biznesowych — z niektórymi kontrahentami współpracujemy już niemal 30 lat. Utrzymanie klientów tak długo to nie kwestia przypadku. W naszej organizacji szczególny nacisk kładziemy na zrozumienie ich potrzeb. Dzięki temu jesteśmy w stanie uzyskać unikalne insighty. Drugim — równie ważnym elementem — jest otwartość na feedback, który wykorzystujemy, by doskonalić nasze procesy. To dlatego klienci wracają do nas ponownie”
Sylwia Skonieczka, Commercial Director CX Poland
Tysiące zrealizowanych zamówień przekładają się na doskonałą znajomość branży. Jesteśmy w stanie przewidzieć najczęściej występujące problemy i zapobiec im. Nasi kontrahenci są więc pewni, że spełnimy obietnice niezależnie od przeszkód.
CX to ludzie. CX to profesjonaliści
W świecie, który nieustannie się zmienia, zmienia się także CX. Inwestujemy w sprzęt, technologie, ale przede wszystkim w ludzi. Nasi pracownicy to wysoko wyspecjalizowani profesjonaliści w swoich dziedzinach. Regularnie podnoszą też swoje kwalifikacje podczas szkoleń wewnętrznych. Łączymy tradycję z innowacyjnością.
Poznaj zespół CXWieloletnie doświadczenie w branży sprawia, żeby mamy szerszą perspektywę, niż inni. Umiemy dostrzec nieoczywiste rozwiązania, które rozwiązują problemy naszych klientów. Doceniamy specjalistów o wieloletniej praktyce liczonej w dekadach ciężkiej pracy i pozwalamy wykazać się młodym talentom ze świeżymi pomysłami. Dzięki temu zespół CX czerpie to co najlepsze z tradycji, patrząc jednocześnie śmiało w przyszłość.
Tam, gdzie inni widzą trudności i problemy, tam my widzimy szansę, by stać się lepsi. Szukamy niestandardowych rozwiązań, dzięki czemu z każdym dniem stajemy się silniejsi. Aktywnie dbamy o rozwój, świadomie wybieramy obszary, w których podnosimy poprzeczkę. Nie czekamy, aż branża zmusi nas do zmian z duchem czasu, to my chcemy wprowadzać innowacyjne rozwiązania i nadawać ton zmian. CX wrócił do gry.